چگونه شدن بهتر با الگوریتم های گوگل در 10 دقیقه

Wiki Article

با توجه به اینکه موتورهای جستجوی مختلف، همچون گوگل، بینگ و یاهو مدام در حال توسعه هستند، الگوریتم هایشان نیز به روز می شوند. توسعه دهندگان که با آنها رفتار ناعادلانه ای دارند میتوانند این موضوع را به هیئت مشاوره فنی بنیاد لینوکس گزارش دهند. برنامه زمانبندی کاملاً عادلانه (CFS) برنامه زمانبندی پیش فرض لینوکس از سال ۲۰۰۷ است و از یک درخت قرمز-سیاه استفاده میکند که میتواند دادههای مربوط به فرایندهای (ساختار وظیفه) درون O را در مدت زمان (log n) جستجو، درج و حذف کند، جایی که n تعداد وظایف موجود در درخت را نشان میدهد. سرویس دهندگانی که از شیوه بازگشتی استفاده میکنند به این صورت رفتار میکنند که اگر اطلاعات رکورد مورد نظر در آنها ذخیره نشده باشد خود با ارسال پیام به سرویس دهنده دیگر درخواست دریافت رکورد مورد نظر را اعلام میکند. همچنین، در طراحی سایت باید به اصول سئویی مانند استفاده از عناصر HTML جهت برجسته سازی واژگان کلیدی، ساختار لینک ها پشتیبانی سایت و سرعت بارگذاری صفحات نیز توجه شود. This ᠎data w as w᠎ritten ᠎by GSA Con​tent Generat᠎or D emov ersion.


به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در زمینه مد و لباس فعالیت دارد، باید محتوای سایت شما به گونه ای باشد که برای کاربرانی که به دنبال روش های بستن شال و یا نحوه استفاده از جدیدترین مدها هستند، جذاب باشد. لینک سازی خارجی یک عامل مهم در بهبود سئو وب سایت شما است، زیرا موتورهای جستجو به عنوان یک معیار از اعتبار وب سایت شما استفاده می کنند و تعداد و کیفیت لینک هایی که از وب سایت های دیگر به شما اشاره می کنند، نقش موثری در این بخش دارد. در اینجا ارائه دادن محتوایی با تأییدیههای مشخص و حاوی لینک به منابع معتبر، می تواند به افزایش اعتبار و سطح اعتماد مخاطبان در قبال وب سایت شما کمک کند. لینک هایی که از وب سایت های کم اعتبار پشتیبانی سایت به شما اشاره می کنند، ممکن است برای شما آسیب زننده باشند. طراحی وب سایت یکی از عوامل اساسی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.


افراد میتوانند به حالت عادی متنهای خود را بنویسند و محدودیتهای نوشتار از بین رفت. همچنین، استفاده از روش های سئوی کلاه سیاه، باعث ایجاد رابطه منفی بین وب سایت شما و موتورهای جستجو می شود که در نتیجه ممکن است باعث محرومیت وب سایت شما از نتایج جستجوگرها شود. همچنین، استفاده از روش های سئوی کلاه سفید، باعث ایجاد رابطه مثبتی بین وب سایت شما و جستجوگرها می شود که در نتیجه باعث افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه آن در نتایج جستجوگرها خواهد شد. با استفاده از لینک سازی داخلی، شما می توانید به بهترین شکل ممکن از ساختار وب سایت خود استفاده کنید و به کاربران و موتورهای جستجو پیام دهید که صفحاتی که برای آن ها لینک قرار داده شده است، مهم هستند. همچنین اگر خوتان خالق اصلی مطالب هستید باید در مخاطب ایجاد اعتماد کنید که برای مثال از تجربیان خود به آن ها رسیده اید. به این ترتیب برای داشتن رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، باید با تحولات الگوریتم های سئو آشنا باشید و تلاش کنید تا با رعایت بالاترین استانداردهای آن ها، محتوای بهتری را ارائه دهید.


همچنین، سئوی خارجی می تواند به شما کمک کند تا با سایر وب سایت های مرتبط تعامل بیشتری داشته باشید. سئوی کلاه سیاه یک روش غیرقانونی و نامشروع برای بهبود رتبه و نمایش وب سایت در نتایج جستجوگرها است. سئوی خارجی یا به اصطلاح Off-Page، شامل روش هایی برای بهبود قابلیت دیده شدن وب سایت در موتورهای جستجو است که خارج از و سایت شما انجام می شود. این ورژن شامل ابزار آپدیت شده Spot Healing Brush بود که عموماً برای کار کردن روی مشکلات رایج عکاسی مثل لکهها، چشمهای قرمز، نویز، تار بودن و انحراف لنز مورد استفاده قرار میگیرد. اداره تحقیقات فدرال، ۱ میلیارد دلار خرج کرده تا یک پایگاه داده زیستسنجشی تازه بسازد که داده دیانای، تشخیص چهره، عنبیه/شبکیه چشم، اثر انگشت، کف دست، و دیگر داده مردم آمریکا را در بر میگیرد. پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که الگوریتم های گوگل هوشمند هستند و باید رعایت شوند تا در رتبه گرفتن نتیجه بگیریم. در نتیجه، بهبود سئوی داخلی به کسب و کار شما کمک می کند تا رقابتی شدید را در بازار آنلاین پشت سر بگذارد و بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهد.

Report this wiki page